۱۳ پاسخ

اره خیلی خوبه من ک اگر این نباشه هیچی بخدا

منم میخواستم بخرم ولی نگا کردم زده بود بعد ۱ سالگی
البته بنظرم بچه که بتونه بشینه همون ۶ یا ۷ ماهگی به بعد میشه از اینا استفاده کرد

من دارم تا الان که ازش خوشش نیومده میترسه توش میذارم کریه میکنه

من تابشو داشتم فقط پایه اشو خریدم

منم دارم استفاده میکنه دخترم. اما بعضی وقتا هم نمیمونه روش فکر کنم چهار ماه ب بعد بیشتر خوشش بیاد

خودش اوکیه ولی پایش خیلی سبکه یکم محکم هول بدی بلند میشه از رو زمین خودشو به چهار چوب در ببندی بهتره
من گفتم این کارو کنم مطمئن تره

از سانی بیبی بگیر قیمتش خیلی خوبه

اره ولی پایه رو نگیر من بدون پایه گرفتم خیلی خوبه الان استفاده میکنم بچه رو میخوابونم توش

من‌گرفتم منتظرم بزرگ تر بشه استفاده کنم

من سفارش دادم امیدوارم بچم‌توش بخوابه

اره عالیه‌ن فقط از این پایه ها نگیر مدام در طول دور خوردن بلند میشه

مشهد ۱۴۰۰ اینا

منم میخوام بخرم ، چند قیمته ؟

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی