۹ پاسخ

فک کنم کلمه رفلاکسو از اهالی گهواره بگیرن حرفی واسه گفتن ندارن😐اب دهن تو این ماه عادیه تا چندماه هم هستش

ن بابا رفلاکس نیس دکترلیام گف چون لثه هاش دارن محکم میشن برا دندون در آوردن برااون

میگن نشونه لثه سفت کردنه

میگن از رفلاکس هست

چقد شبیه پسرمه لپ ودهنش خودا🙃

طبیعیه همه بچه‌ها توی دو ماهگی آب دهنشون تشکیل میشه تف دارن

رفلاکس😑

بنام خدا رفلاکس

پسر منم چند روزه شروع شده زياد ميره

سوال های مرتبط

مامان ساینا🩷 مهراد🩵 مامان ساینا🩷 مهراد🩵 ۵ ماهگی