خواهرا واقعا مشهد زدن
پوشک
فرزند پروری

۳ پاسخ

خدا نگذره ازشون الهی خونه شون تو شیشه بشه.امروز به دوست ام زنگ زدم گفت حتی نگاه کردن به تصویر ترامپ هم کفاره داره چون انسان خوار کثیف نجسته خدا زودتر برش دار

همه جا دارن میگن مشهدو زده
تا ۴۸ ساعت اینده اسراییل گفته شدیدترین حملاتو داره

بله زدن کل خونه من لرزید خودم میزدم توسرم تو خونه خدا فقط رحم کنه

سوال های مرتبط

مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی