سلام خانما ازمایش ان تی دادم کسی میتونه تفسیرش کنه

تصویر
۴ پاسخ

بچت چیه

منفیه گلم

مشکلی نیست خوبه

خوبه عزيزم خداروشكر

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ودوقلوها مامان مهرسام ودوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو ممد🩷🐣 مامان جوجو ممد🩷🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فرهان مامان فرهان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دودَر کوچولو 🎀 مامان دودَر کوچولو 🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری