فردا باید برم واسه سونو قلب برام یه صلوات بفرستید 🌹

۷ پاسخ

سلام عزیزم خوبی.مبارک باشه شما چجوری با دولوله بسته باردار شدی مگه میشه اخه گفتی با عکس رنگی باز نشده منم گفتن باز نشده ?

اره عزیزم

درخواست بده داشته باشمت من چون امروز سه تا درخواست دادم خطا میزنه

فرستادم شما هم برای من دعا کن بچم سالم باشه موقعی که میرم غربالگری

بسلامتی ایشالا فرستادم واستون

فرستادم انشاالله خیره

ان شا الله نی نی جانتون سالم و سلامت باشه عزیزم ❤️
همچنین برا منم دعا کنید دو هفته دیگه که میرم نونو جانم سالم باشه🥺

سوال های مرتبط

مامان دو پسمل🩵💙 مامان دو پسمل🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری