تولد دختر من ۲۷ ام بود که خودمون یه تولد کوچیک ساده ۳ نفره گرفتیم ولی خب دیگه جشن نگرفتیم معلوم نیست کی اوضاع اوکی بشه انشاالله سال بعدی جبران میکنیم
سال بعد بهتره
سال بعد بهتره
سال بعد بهتره گمونم
معلوم نیست دیگه چقد طول بکشه دیگه فایده ندارع بذار سال بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.