#دارو#بیماری#فرزندپروری#شیرخشک

تصویر
۲ پاسخ

سلام عزیزم. اصلا مهم نیست دقیقا سر ساعت مشخص باشه ولی روز اول سه بار بهش بده یک ذره بریز داخل دهانش روز دوم اینا هم دوبار بده بهش ان شاءالله زودی خوب میشه

هر ۸ ساعت
یه دفعه هم نریز که بره پایین .
کم کم بریز که بماله داخل دهنش
رب انار هم خیلی خوبه برا آفت روزی دو سه بار بهش بده
شیشه و سر سینه خودت هم بزن و اسباب بازیاشم اگر می کنه دهنش حتما تمیز بشور و ضد عفونی کن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ سالگی
مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی
مامان کفشدوزک من🐞💝 مامان کفشدوزک من🐞💝 ۲ سالگی
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۱ سالگی