۷ پاسخ

پسر منم یه دوره اینجوری بود خودش خوب شد

رفلاکسه اینقدر استرس و نگرانی رو منتقل میکنی به بچت فکر میکنی بچه متوجه نمیشه به محض اینکه واکنش شما رو میبینه بچه وحشت زده میشه و جیغ میکشه

رفلاکس پنهان

شاید زیاد سرما خورده یا معدش سردی شده یکم نبات زعفرانی با اب داغ دم کن ۳۰ سیسی بده نگران نباش هیچی نمیشه من شیر نداشتم هم پسرم زردی داشت از دومین روزش روزی یکم نبات داغ میدادم

شیر یا آب؟

شیر داخل معده با اسید معده قاطی میشه و تبدیل اب میشه بالا میاره 🙄
دکتر پسر من گفت بخاطر اینه

شیر زیاد بهش ندادی؟

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی
مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۴ ماهگی