من اونت گرفتم هم بیبی لند ک سرش میگن مثل اونته . اصلا هم قابل مقایسه با اونت نیست . همش از دوز دهن بچه شیر میریخت باید دستمال دهن میزاشتم دور دهنش بعد بهش شیر میدادم . رفتم اونت خریدم
فقط دکتر بروان
من بیبی لند داشتم خیلی راضی بودم
اونت یا دکتر براون بگیر
اگ میتونی اَوِنت بگیر
چون سرشیشش عین سینه مادر
مال خودته ؟
میشه بدون کارتون ازش عکس بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.