۶ پاسخ

من اونت گرفتم هم بیبی لند ک سرش میگن مثل اونته . اصلا هم قابل مقایسه با اونت نیست . همش از دوز دهن بچه شیر میریخت باید دستمال دهن میزاشتم دور دهنش بعد بهش شیر میدادم . رفتم اونت خریدم

فقط دکتر بروان

من بیبی لند داشتم خیلی راضی بودم

اونت یا دکتر براون بگیر

اگ میتونی اَوِنت بگیر
چون سرشیشش عین سینه مادر

مال خودته ؟
میشه بدون کارتون ازش عکس بدی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی