باید بری دکتر برات ساکشنش کنه احتمالا
قبل جرمگيري برو يه دكتر خوب گلوتو معاينه كنه
من توپاييز نزديك دوماه گير گوشم بودم همممه نوع دكتري رفتم
گوشمو شستم
اخرش دكتر دخترم بهم ازيترو دادگفت گلوت بوده اصلا لازم نبوده بشوري
دكتر گوش و حلق و بيني اولين راه حل ميگه بشور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.