راه حلی ندارید؟
#پوشک #شیرخشک #فرزندپروری

تصویر
۳ پاسخ

تقویت ناخن بزن خواهر من میزنه خیلی راضیه

قدیما میگفتن تو یه کاسه یا نعلبکی اب لیمو بریز ناخوناتو بزار تو ابلیمو که سفت بشه. یکی دیگه هم اینکه ظرف اصلا نباید بدون دستکش بشوری شما که ناخونات میشکنه

تنها راهش ژلیش هست که خوشت نمیاد

سوال های مرتبط