بهترین شیرخشک چیه

۶ پاسخ

اپتامیل

من آپتامیل پرونوترا میدم عالیه ضد کولیک
اوایل آپتامیل ساده دادم فقط جیغ میزد ولی پرونوترا عالیه بچه هم تپلی تر میشه

بستگی داره کدوم به بچه بسازه

من ببلاک میدم خیلی راضیم

اپتامیییییییییییییل 🥹😂😂😂😂😂🥹

معلومه نان

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۸ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان عزیز جان مامان عزیز جان ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۴ ماهگی
مامان نیلا🌸✨ مامان نیلا🌸✨ ۸ ماهگی
مامان کیاشاه مامان کیاشاه ۶ ماهگی
مامان آوین🎀 مامان آوین🎀 ۱۱ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان جانا🥹🫀 مامان جانا🥹🫀 ۷ ماهگی
مامان تربچه🥹 مامان تربچه🥹 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی
مامان مامان نیی کوچلو مامان مامان نیی کوچلو ۴ ماهگی