۴ پاسخ

من پرسیدم دکترش گفت توی فرنی و حریره مشکلی نداره
همینجوری نباید بخوره

من با شیر خشک درست میکنم

چند روز با اب بده بعد با شير پاستوريزه مشكلي نداره

منم با اب درست میکردم تازه یکی دوروزه با شیر پاستوریزه ماجان درست میکنم . اون ۱ سال منظورش مثل نوشیدنیه واسه فرنی و غذا مشکلی نداره شیر برنجم میشه داد . البته پسر من ۱۱ م ۸ ماهش تموم میشه میره ۹

سوال های مرتبط