۳ پاسخ

فکنم شما سزارین شدین
یکی از عوارض سزارین همین نفخه
به مرور بعد سه چهار هفته خودش رفع میشه
منم سزارین بودم ، بعد زایمان دلپیچه داشتم و یجوری شکمم نفخ داشت که اگه یکی کنارم بود صدای قار و قور شکممو میشنید

قرص برای شیردهی خوردی عزیزم؟ یا طبیعی شیر داشتی؟

نفخ داری

سوال های مرتبط

مامان قـنـد عـسـل😚🍓 مامان قـنـد عـسـل😚🍓 ۳ ماهگی