فکنم شما سزارین شدین
یکی از عوارض سزارین همین نفخه
به مرور بعد سه چهار هفته خودش رفع میشه
منم سزارین بودم ، بعد زایمان دلپیچه داشتم و یجوری شکمم نفخ داشت که اگه یکی کنارم بود صدای قار و قور شکممو میشنید
قرص برای شیردهی خوردی عزیزم؟ یا طبیعی شیر داشتی؟
نفخ داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.