۲ پاسخ

هم بعضیا درد دارن هم ندارن بعضی ها لکه بینی هم دارن

اره یه مقدار درد داره مثل پریود من لکه بینی هم داشتم

سوال های مرتبط

مامان فسقل🥰 مامان فسقل🥰 هفته سی‌وهفتم بارداری