۴ پاسخ

فک کنم اره همین علائمه ویروسه.منم دوروزه اینه وضعیتم😫

منم همین امروز گرفتم از معده درد دارم میمیرم

من اینجور شدم بعد ماه رمضون یکم عرق نعنا با اب قاطی کن بخور خوب نیشی

تا حدودی استفراغ سنگینی سر اینا داری ویروس گرفتی درد شکمی منم گرفتم تا سرم نزدم خوب نشدم

سوال های مرتبط