ن بنظرم خوب نیس
هم سر بچه اولم و هم سر این یکی، تا ۶ ماهگی بعنوان صندلی ماشین ازش استفاده میکنم
من نوزاد بود تو کریر نلارو میذاشتم با دست جا ب جاش نمیکردم ک بدنش درد بگیره
منکه اصلا استفاده نکردم
مدت استفاده کوتاهی داره ولی همون دو سه ماه خییییلی کاربردیه، ببین جای عمومی میری بچه جا داره، رستوران و مطب و اینا راحت میزاریش پیشت رو صندلی، تو ماشین با کمربند فیکس میشه ایمنی داره، میری مهمونی راحت تو جاش خوابیده بچهای بزرگتر سخت تر میتونن اذیتش کنن
بنظرم بچه که بدنیا میاد مخصوصا فصل بهار وتابستون باید کریر داشته باشی چون بچه زیاد لباس تنش نیست وهی بغلش بگیری اینطرف اونطرف ببری تنش دردمیگیره زمستون باشه فرق داره قندان وپتو ولباس زیاد تنشه کریرسخته سنگین میشه وحملش اذیت میشی من سر دخترم که بچه پاییز بود کریر نگرفتم ولی سر این پسرم کریر میگیرم که بچه اذیت نشه طفل گناه داره هواهم گرم بغلشم بگیری بچه اذیت میشه
اگر زیاد بری اینور اونور خوبه و درکل استفاده مفیدش ۶ تا ۹ ماه نهایت ولی استفاده میشه
ساك حمل خيلي خيلي بهتره
خواهر شوهرم گرفته بود تا دو سه ماه استفاده کرد من نگرفتم چه کاریه هزینه الکی بدم
اگه سه چهار ماه اول اینور و اونور زیاد میری خوبه
اگرم نه که نه بدرد نمیخوره
از خیلیا شنیدم که به کار میاد
خالم میگفت من خیلی به کارم اومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.