اره به شدت لازمه از کالسکه واجب تره
عالیه کریر من یکی از دخترم دارم یکی دیگه میخرم
منم گرفتم اما نمیدونم استفاده بشه یا نه
من یدونه برای دخترم هست یدونه ام خریدم
عصای دست دوقلوها ست مخصوصا اگه بیرون زیاد بری جای صندلی ماشین استفاده میشه تا ۶ ماهگی
من گرفتم دوتا
خیلی سنگینه ،فقط برای ماشین خوبه
کریر خیلی خوبه
💥💥تخفیف تخفیف
⚡️مامانای گل تمامی مدلهامون بجز خرگوشگوش دراز
❌️به مدت دو روز❌️
ست کامل عروسک،جغجغه،بندپستونک ۱۲۰۰ ت تخفیف خورده
از هفته آینده افزایش قیمت خواهیم داشت
اگ زیاد درمیایی به کارت میاد اما با یدونه بچه درامدن سخته چ برسه دوتا خودت فکر کن 😹من دومی تو راهه موندم بگیرم یا کلا از خونه درنیام
اره عااالیه مخصوصا برای ماشین
دوتاشون رو میزاری داخل کریر
بنظر من که خیلی نمیرفتم بیرون اصلا یه چیز اضافه هست از دخترم نوهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.