من کریر دارم بنظرتون سوئیسی هم بگیرم

۷ پاسخ

اره قنداق سؤیسی خیلی خوبه برای ماه اول و دوم ک همه میان خونه آدم و میخوان بغلش کنن و بچه گردن نداره
هم بچه اذیت نمیشه
هم خودت نگران نمیشی از طرز بغل کردن اطرافیان

من سر بچه های قبلی نگرفتم
اما سر این یکی گرفتم گفتم بچه هام بخوان بغلش کنن هم نوزاد راحت باشه هم بچه ها

قنداق بهتره

اره سوئیسی برا بغل کردن دیگران خوبه که بچه رو اذیت نکنن.

چرا من بد خوندمش🤣🤣🤣🤣

اره قنداق سوییسی خیلی خوبه مخصوصاوقتی کسی بخواد بغلش کنه دیگه بچه مچاله نمیشه.قیمتشم خیلی گرون نیست که خرج سنگین بشه

قنداق سوئیسی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نازلی جونم💕🩷 مامان نازلی جونم💕🩷 ۱۲ ماهگی
مامان امیررضا˹🪽🩵˼ مامان امیررضا˹🪽🩵˼ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند عسلم🩵 مامان قند عسلم🩵 هفته سی‌وششم بارداری