قطعا دو تاش هم بکار میاد
شیردوش چه بخوای چه نخوای اوایل زایمان ات شیر کمه باید شیردوش بزنی
پوار هم که بچه بینی اش کیپ میشه باید استفاده کرد
پوار ب کار میاد شیردوش نه زیاد
از الان نگیر به خصوص شیر دوش رو چون ممکنه مثل من به کارت نیاد اصلا
اره بگیر هر دو لازم شد برامن
پوآرو دستی بگیر از داروخانه
شیر دوش من اصلا استفاده نکردم
ولی پو آر بینی از همون بیمارستان استفاده داشتم
برای هر کسی ممکنه متفاوت باشه
پوار بینی خیلی خوبه
شیر دوش ببین اگر شیرت کمه یا نمیاد بگیر
چیزی نیس ک واجب باشه برای همه کاربرد داشته باشه
میشه بعدا هم بخری
دوبار بینی ب درد نمیخوره شیر دوش حتما بگیر
ببین لازمت شد یه دقیقه میری داروخانه میگیری سخت نگیر
شیر دوش الان نگیر اگ دیدی بچه سینه رو سخت میگیره اون موقع برو شیردوش برقی بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.