من گرفتم الان ک بچم 13روزه ش عصای دستمه
باید ببینی کاربرد داره یا ن برای من خیلی کاربردیه چون تو خونه ۳ تا دیگ آبجی داداش داره خطرناکه رو زمین بزارمش تو کریر میزارم خونه مامانم ابحیا ایناهم شلوغ پلوغه همیشه اونجاهام بخام برم نیازم میشه .یا جنگلی طبیعتی جایی بریم نمیشه رو زمین گذاشتش تو اون میزارم .
تا سش ماه استفاده میشه خیلی هم راحتی همه جا داخلشه
من از اطرافیانم پرسیدن گفتن تا شیش ماه استفادش کردم همه جا بردیم برا راحتی بچع مهمونیو...
من میگیرم چون وقتی بچه بیداره توی کریر بخوابونی راحت تره تا روی زمین مخصوصا توی مهمونیا
به عنوان صندلی ماشینم استفاده میشه
من تا یکسال استفاده نکردم الان دخترم از استفاده میکنه😂
من که سر بچه اول و دومم اینقد استفاده کردم که شکست واس سومی دوباره گرفتم
تو ماشین اگه تنها بخوای رانندگی کنی کریر واجبه .جایی بچ رو میبری وقتی تو کریر باشه تو دستو پا نیس همه هم مدام بغلش نمیکنن ،بعد تو خونه میزاری کریر مورچه چیزی تو گوشش نره یا بزرگتر شد مثلا چهار پنج ماهگی تکیه میدی به دیوار همه جا رو ببینه من قشنگ 6ماه عصای دستمه
تا۳-۴ماه اره
نه
منم نگرفتم
خيلي سنگينه
و نهايت ٦ ماه كاربرد داره
بجاش صندلي ماشين ٠ تا ١٢ سال خريدم ك توي ماشين امنيت داشته باشه
ب جز ماشين هم بغل ميكنم
نه عزیزم
نه اصلا
نه اصلا
من گرفتم پسش دادم حس کردم ستون فقرات بچه آسیب میبینه چون حالت صندلیه بچه اذیت میشد از نظرم
کلا چیز بیخودیه واسه ما که یبارم استفاده نشد
یکی دوماه کاربرد داره
نه بابا یه چیز الکیه
زیاد نه
قنداق بهتر و راحت تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.