خانوما وقتی سونو میزنه میزان امنیوتیک طبیعی ینی نشتی درکار نبوده و نیس؟

۳ پاسخ

نه همه چیز خوبه نگران نباش

ن یعنی اوکیه

نه عزیزم یعنی همه چی اوکیه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان یاسمین🩷سپهر 🩵 مامان یاسمین🩷سپهر 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری