سیب رو چطوری خشک میکنین ..؟!





بارداری پوسک

۳ پاسخ

با بخاری هم میتونی انجام بدی

من سیب هارو حلقه میکنم رو رادیاتور هم فویل میکیرم سیب هارو میچینم روش یه روز بمونه یه سیب خشک ولی نرم داری

بعد اینکه حلقه حلقه کردی و هستهدهاش و در آوردی ،رو رادیاتور بچین یا اگه بخاری داری رو اون.داخل سرخ کن بدون روغن هم میشه

سوال های مرتبط

مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان نینی 🩷🩵 مامان نینی 🩷🩵 ۱ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۰ ماهگی
مامان دلوین جونم🧚🏻‍♀️🎀‌ مامان دلوین جونم🧚🏻‍♀️🎀‌ ۹ ماهگی