۷ پاسخ

ما که دیگه انگار کوچیک و بزرگ عادت کردیم روزانه سه شیفت صبح و عصر و نصف شب میزنن همه خونه میلرزه ...اوایل ترسناک بود.اصفهان خیلی اوضاع بده

گلم پ ماچی بگیم ازساعت۵تاالان هیی صدامیاددارن میزنن بعدپسرم یه سالشه میگه ماما بووو بوو یعنی صدای بدی میشنوه وقتی ازچیزی میترسه یاصدای بدبشنومیگه بوو پتوروصورتش میکشه میترسه

نمیزنه دیگه احتمالا هرچندوقت یه شوکی ب مشهد میده باز میره تا چندوقت دیگه کثافت.دستگیره درآب بکش بده بهش بخوره چون خودت ترسیدی ب اونم ترستو منتقل کردی چون بچه ها بازم درکی ندارن متوجه نمیشن

وایییی پسر من ۱۱ ماهشه هربار صدا میومد به پنجره با ترس نگاه میکرد چجوری نمیترسن🥲🥲🥲

چندبار زدن مگ

شیشه هاتونو چسب بزنید حتما
جای بچه رو ی جا بنداز امن باشه خودتونم پیشش باشید
گوششو شبا پنبه بزار
یا با دعا بخوابونش ک صدا شد دارو بزار باز براش
ی مدت بگذره گوشش عادت میکنه الان بچه های من عادت کردن مث اولا نمی‌ترسند
واقعا خدا نابودشون کنه

نمیدونین کجارو زدن من همش درگیر پسرم بودم

سوال های مرتبط