آزمایش خون هست
وقتی سونوگرافی انتی دادی یک روز فرصت داری آزمایش انتی رو هم بدی
ناشتایی نمیخواد
تو آزمایش از سلامت جنین مطمئن میشی
عزیزم منم ۱۵ باید برم. ازمایشش یجورایی بررسی ژنتیکه
اول سونو بعد باید با جواب سونو بری ازمایش خون سونو ۱۴۰۰ خورده خون ده میلیون پونصد باهم میشه ۱۲ میلیون
من دیروز سونو دادم امروز آزمایش (خون و ادرار )قبل سونو بستنی چیزی بخور بچه بیدار شه تکون بخوره بعد الآنم خیلی زوده هفته دیگه برو حداقل هزینه ام ۶تومن شد
اره ازمایش خونه با برگه سونو همون روز برو آزمایشگاه
ازمایش خون میگیرن ریسک سندروم هارو تشخیص میدن و یه سری چیزای دیگ
سلام آزمایش خون هست برای بررسی سندروم داون و جهش ژنتیکی میگیرن لازمه که بعد سونو حتما آزمایش رو بدی نباید بین سونو و آزمایش فاصله بیوفته
اول باید سونو بدی جوابشو ببری ازمایشم بدی عزیزم.
جواب سونو باید داشته باشی تا ازمایش بگیرن نباید ۲۴ساعا بگذره از روی سونوگرافیت.
بررسی کروموزم های جنین ایناس ازمایششم واجبم هست.
آزمایش خونه ، آزمایش ان تی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.