۳.۴ ماه پیش اپتامیل ساده دادم شدید اسهال شد
من کمکی میدم راضیم خوب بوده
خوبه راضیم از ۳ ماهگی میدم البته کمیابه
برا من خوب نبود
بنظر من خوبه پسر من میخوره البته گاهی پرنوترا نباشه ساده میدم چون کلا اپتامیل کمه مخصوصا الان😥
بنظر من آپتامیل ساده بهتر وزن دهی داره
برا دختر من خوب بوده وزن تولد 3150 وزن 5ماهگی 7کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.