وزن دهی اپتامیل پرونوترا چطوره؟؟؟

۷ پاسخ

۳.۴ ماه پیش اپتامیل ساده دادم شدید اسهال شد

من کمکی میدم راضیم خوب بوده

خوبه راضیم از ۳ ماهگی میدم البته کمیابه

برا من خوب نبود

بنظر من خوبه پسر من میخوره البته گاهی پرنوترا نباشه ساده میدم چون کلا اپتامیل کمه مخصوصا الان😥

بنظر من آپتامیل ساده بهتر وزن دهی داره

برا دختر من خوب بوده وزن تولد 3150 وزن 5ماهگی 7کیلو

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا❤ مامان هدیه امام رضا❤ ۱۴ ماهگی
مامان دلنیا🐣 مامان دلنیا🐣 ۱ سالگی