دخترا تو این هفته هیچ علامتی ندارم طبیعی هست خیلی نگرانم

۳ پاسخ

منم همینجوری بودم علائم خاصی نداشتم، نگران نباش عزیزم. از بارداری خوبت لذت ببر

عزیزم تو یه هفته های هست کلا علایم همه از بین می‌ره باز از نو میاد سراغت نگران نباش

سلام عزیزم اصلا نگران نباش من از اول بارداری تا الان علاعم خاصی ندارم

سوال های مرتبط