درضمن من بودم نمیرفتم
اگه بری که بدون کادو نمیشه
خوب مادرشوهرش تا ابد که مریض نمبموند بر فرض گفتن حقیقت. باید بعدش زنگ میزد خودش دعوت میکرد.من بودم نمیرفتم.طرف نمیخواد رفت امد کنه، ولی کادوشو ولی میفرستادم که حرف و حدیث نشه بگه به خاطر پول نیومده
بده تموم شه بره بی خیال سره این چیزای الکی اعصاب خودتو خورد نکن
اره بده کادو تموم بشه بره
بیخیال برو کدورت از طرف تو نباشه
نرو ....
عزیزم قضاوت نکنیم کسی رو ....
شاید شرایطشو نداشته مهمان داری کنه با یه بچه کوچیک .یا کم وکسری تو خونش داشته
به نظرم به دل نگیرین اگرم ناراحت هستین کادو رو بفرستین
اصلا نرو بگو حالم خوب نبوده
آره برو و کادوش رو همون جا بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.