عزیزم چرا گفتی بیرونمون کن ؟ باید می گفتی سخت شده بفرمایید .
تو چرا اومدی بیرون . بعد اون دوتا نایلون هم برداشتی ؟ من بودم اون دوتا نایلون لباس کهنه هاشو با قیچی جر واجر می کردم می گفتم بفرمایید اینم لباسها
می رفتم با بچه م اتاق درم محکم می بستم .
حالا شما راهی شدی اگه پدر شوهر مادرشوهرت یا خانواده ی شوهرت آدم خوبی هست به اون زنگ بزن مودبانه بگو روز عیدی منو بچه مو از خونه انداخت بیرون . دیگه فحش ها رو نگو . بگو دعوا کرد سر یه مسأله کوچیک و لباسها رو ریخت و داد دستمون . بذار اونها پیگیر شن . اگه کسی نیست از سمت خودتون یه آدم عاقل که شوهرت قبول داره به اون بگو .
فیلم تنها گرفتن ملاک نیست همین الان باید زنگ بزنی پلیس بیاد صورت جلسه کنه که از خونه خودت انداختت بیرون وگرنه دستت به هیچ جا بند نیست و دو روز دیگه میگه خودش ول کرده رفته و عدم تمکین میزنه برات
اولا اشتباه کردی از خونه اومدی بیرون
اون میره شکایت میکنه میگه زنم خونه و زندگیشو ترک کرده
دومم این همه بلا سرت اومده خونوادت چی میگن میگن زندگی کن یا طلاق بگیر
سومن اگ پشت نداری بنظرم بمون زندگی کن
یه چیزی یاد بگیر پول جمع کن بعد پشت و پاه بزن
چون وقتی پشت نداری بخوای جدا بشی بدتر از این که هستی میشه زندگیت
بعدشم این سری روش اولی اون خانم بهت نظر داد انجام بده با ناز و عشوه مهربونی باهاش برخورد کن ببین شاید یکم زندگیت بهتر بشه
بعدشم آنقدر به خودت برس آنقدر شیک باش آنقدر پیش همه عزیز باش
که بزار نبود بشه باعث سر افکنیش
خواهشن بچه این وسط حرص ندید
بخدا اون همه الان میفهمه درک میکنه میترسه
هیچ وقت خونه ترک نکن
اون کیه که به تو بگه برو تو بخوای بری
بعدشم اون مرد میتونه بیرون از خونه بمونه تو زنی نمیتونی
اگر فک میکنی شکایت میکنی میترسه یکم بهتر میشه خب انجام بده
خیلی نقطه ضعف نشون دادی، برو شکایت کن با فیلمی که گرفتی نفقه و مهریه ات رو بگیر.
اون چون میدونه هرکاری کنه نمیری ازت بدش اومده فکر میکنی خیلی بی کس و کار و سطح پایین هستی بخاطر همون دلش به زندگی باهات نیست. مرگ یه بار شیون یه بار شکایت کن یا میترسه میگه غلط کردم یا کاری که چتد سال دیگه قرار بود انجام بده رو سریع تر انجام میده و طلاقت میده
پچه کثافتیه عصابم خورد شد دنبال بهونه بوده شایدم عصبانی زود گذر
باید جلوشو بگیری اینجوری هردفه بیرونت نکنه برو خونت اگه باز دعوا راه انداخت زنگ بزن ۱۱۰ بیاد لااقل شاهد داشته باشی میندازدت بیرون بعدا ازش مدرک داری میتونی هم نفقه هم مهریه ازش بگیری اینجوری میتونه عدم تمکینتو بگیرع سادع نباش همینجور بی سر صدا رفتی چقدر راحت
بچه این وسط چه گناهی کرده واقعا بگو به جهنم که ریخت عوض میکنم فوقش انقد هار گری نداشت که این دنبال بهونه بوده به یه قطره نیس
برو دادگاه بگو سر چیزا الکی منو انداخت از خونم بیرون بترسونش
ب نظرتون چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.