منم اون ماه ۴ اسفند شدم گهواره زده ۵ فروردین ولی هنوز نشدم علایم خاصی هم ندارم یع چند روزی درد نوکسینه داشتم ولی رفع شد الان فقط علائم پریودی وهرازگاهی تهوع زیره شکمم سفت نیست میخوام بدونمچون سفت نیست پس باردار نیستم ؟یا دیرتر سفت میشه
سوال منم هست من یه یه هفته بیشتر زیر شکمم سفت شده کمرم به شدت درد میکنه سینه هامم هم باد کرده هم شدیدا درد میکنن ماه پیش ۲اسفند پریود شدم گهواره زده باید ۴فروردین میشدم ولی هنوز نشدم. بیبی بزنم به نظرتون ؟🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.