۲ پاسخ

منم اون ماه ۴ اسفند شدم گهواره زده ۵ فروردین ولی هنوز نشدم علایم خاصی هم ندارم یع چند روزی درد نوک‌سینه داشتم ولی رفع شد الان فقط علائم پریودی و‌هرازگاهی تهوع زیره شکمم سفت نیست میخوام بدونم‌چون سفت نیست پس باردار نیستم ؟یا دیرتر سفت میشه

سوال منم هست من یه یه هفته بیشتر زیر شکمم سفت شده کمرم به شدت درد میکنه سینه هامم هم باد کرده هم شدیدا درد میکنن ماه پیش ۲اسفند پریود شدم گهواره زده باید ۴فروردین میشدم ولی هنوز نشدم. بیبی بزنم به نظرتون ؟🫠

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
بابای آیمان بابای آیمان هفته نوزدهم بارداری
مامان دوقلو ها👫 مامان دوقلو ها👫 هفته بیست‌وششم بارداری