خانم کسی بچه اش تی وی میزاره ببینه روانی شدم ازخستگی

۹ پاسخ

آره در حد چن دقیقه😐😐

من بچه اولمو گذاشتم نگاه کنه الانم ۷سالشه چشماش ازمنم بهترن گاهی بزاری عیبی نداره

آره من میذارم ولی خودش هم فوقش ده دقیقه ببینه دیگه دوس نداره

نه من نمیزارم
فقط شعر بچگونه براش میزارم گوش بده

آره میزارم اتفاقا خیلی هم دوست داره و واکنش نشون میده البته با فاصله میزارم خیلی نزدیک نباشه

بعضی وقتا خیلی دیگه اذیت کنه کار داشته باشم میزارم ببینه ولی خب 5دقیقه ای خودش رو برمیگردونه

من نه نمیذارم

آره بچه من هم بعضی مواقع میبینه

گاهی وقتا آره مجبورم دیگه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۸ ماهگی