۲ پاسخ

ختنه اصلا مراقبتی نداره که به جز پماد زدن ،خداروشکر الان که پاراکیدم میدی درد هم ندارن

وای منم ختنه نکردم تصمیمم ندارم الان کنم قشنگ بزرگ بشه بعد انجام میدم مثلا ۳یا۴سالگی

سوال های مرتبط