۴ پاسخ

والا من واسه ناهار پختنم مجبورم بزارم در حد نیم ساعت اینا تا بتونم و گریه نکنه نمیزارم چون خوب نیس واسه تکلم

زیر دوسال نبینن بهتره.من هنوز نذاشتم

من گاهی میزارم

زیر دو سال ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان نینی فرفری مامان نینی فرفری هفته چهاردهم بارداری