مامان لنا🫤🫤🫤🫤کجای شادابادی😂بچه محل دراومدیم کههههه
منم شادابادم
ده روز اول رفتم شمال ولی قبل عید برگشتم دیگ
منم تهرانم سمت فرودگاه مهراباد
ولی بنظرم صداها خیلی کمتر شده نسبت به اوایل
انگار یکمم ما نترس تر شدیم باهر صدایی نمیترسیم ولی این استرسی که تو وجودمونه داره نابودمون میکنه من رسما دیوونه شدم
نه چه ترسی وقتی مطمئن باشی دور و بر خونت جای خطری نیس چرا باید استرس بگیری
ما از اول تهرانیم
ما هم خیلی میترسیم اما چاره چیه مجبوریم بمونیم توخونه
وای خدا منمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.