۹ پاسخ

من ایلامم فعلا بخاریم روشنه ولی هوا عالیه

ما پنکه روشن کردیم

ما ک بوشهریم فک کن چی شده هوامون...

اصن بهارههه

دیشب اینجا ی طوفانی شد

اره ماهم خیلی گرمه

پیش ما بارووون

آره تا آخر هفته هوا گرمه مثل اینکه میگن در حد بهاری میشه
هوا گرماش تا ۲۰ می‌ره این هفته

آره هوا بهاری شده از الان

سوال های مرتبط

مامان سوفیا مامان سوفیا ۱ سالگی
مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی