پوشک
فرزند آوری
بچه داری
تغذیه

تصویر
۴ پاسخ

تمام نگرانی و ترسمون برای بچه هامونه وگرنه خودمون از مرگ نمی‌ترسیم
بعد از ده سال نازایی خدا بهم یه دختر داد که شده همه زندگیمون پسرم تازه داره ۱۸ ساله میشه و چقدر امید و آرزو تو دلش داره خدایا خودت ختم به خیر کن ک شرمنده ی این امانت هات نشیم

خیر انشالله

خیره عزیزم
امید داشته باش

خودت خواب دیدی ؟

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی
مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی