من معتاد کاپوچینو ام😅
به به نوش جانتون جای ما خالی😅
متاسفانه من 🙌🏻
منم معمولا هر روز لته میخورم 😬روزی دو بار هم بچم شیر میخوره هنوز نمیدونم بده یعنی واسه بچم؟
نوش جان .میشه لطفا بگین قیمتش رو
من عاشقشم اما استرس و تپش قلب میگیرم
من یه مدت هر روز میخوردم دکتر قلبم گف دیگ نباید بخورم ضرر داره بر قلبم
من عاشق نسکافه م ولی فک نکنم زیاد خوب باشه
منم دورانی ک سرکار میرفتم خیلی وابستش بودم الانم باشه میخورم
من قبل بارداری روزی یکبار میخوردم
دندونام داشت رنگ مینداخت و اینکه دکتر زنانم گفت دبگه نخورم برای پلی کستیک ها اصلا مناسب نیست دبگه کم کم ترک کردم
الان اگر بخوام بخورم تپش قلب میگیرم فشارم میفته
نهایت ماهی یکبار نسکافه تلخ بدون شکر بخورم آب بیشتر میریزم که اذیت نشم
من همیشه خیلی میخوردم ولی الان که میخورم فشارم میندازه و سرم گیج میره
من معتاد ب ترکیب اسپرسو با شیرم 🥴 روزی سه تا لیوان پرررررر میخورم هر کار میکنم هم نمیتونم کنار بزارمش
وای من نخورم روزم انگار شروع نمیشه
من با قهوه زنده ام
من من
سلام ایم قهوه سازتون چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.