۱۸ پاسخ

هر کس بدنش فرق میکنه
دوتا دوستام سزارین شدن یکی روز بعد بلند شد اصلا درد نداشت
اون یکی نمیتونست خم شه یا تو ماشین بشینه از درد شدید

درد سزارین روز اول ک بیمارستانی میخای بلند شی فقط درد داره راه که بری تموم میشه دردا

من سزارینی دیدم سر یک هفته اومده بود عروسی همش یسره سرپا بود و میرقصید😐

درد شدیدش ۲ روز بعد عمل هست
اولین پیاده روی و اولین جیش 😑

بعدش خودت میتونی پاشی بشینی بری سرویس بیای

دکتر از اولین روز بعد رفع بی حسی میگه حتما باید پیاده روی کنی
فقط من مشکلم تا ۶روز سردرد شدیدم بود نمیزاشت از جام بلند شم، عوارض امپول بی حسی بود🥲

من دوتا طبیعی آوردم الانم سومیو باردارم الحمدالله خیلی خوب بود انشاالله اینم خوبه

سزارین کاملا برای هرکسی متفاوته بستگی به بدنت داره و از همه مهمتر آرامش و حمایتی که از اطرافیانت میگیری

ابجی من 1403 و 1404 دو تا سزارین داشت یعنی پشت هم بودن برای هیچ کدومش اذیت نشد ازش میپرسی دردش چجوری بود میگه از درد پریود هم کمتر البته برای سزارین اول هم همراهش بودم هیچ اذیت و دردی ازش ندیدم برای دومی باردار بودم نرفتم در کل به من میگه فقط برو سزارین ببین از بیمارستان هم راحت اومد خونه راحت راه رفت همه چیزش خوب بود البته بگم چاق هم نیست

این سوال رو فقط کسی که هر دو رو تجربه کرده میتونه بگه وگرنه طبیعی ها میگن ما راضی بودیم عالی بود سزارینی ها هم همینطور و خیلیا حقیقت رو نمیگن

من هم طبیعی هم سزارین خودم کارامو انجام دادم از بیمارستان اومدم دولا دولا لباس نوزادمو خودم شستم ولی در کل هر دو به استراحت نیاز دارن دیگه فرق ندارع سزارین باشی یا طبیعی

نه در اون حد نیست که خودت نتونی بلند شی توی بیمارستان چرا ولی دیگه خونه که میای خوبی خودت میتونی بلندشی تنهایی

من تجربه هر دو رو دارم
سر پسرم تا مقعد بخیه خوردم و پاره و شرحه شرحه شدم ولی دردش همون لحظه تموم شد بعد از بخیه خوردن البته اگه شانس بیاری بعدش بخیه هات پاره نشه یا بد ندوزن
سزارین هم حین زایمان درد نداره اما بعدش تا از تخت بلند شی اذیت میشی
البته بستگی به خودت داره و بدنت

من سزارین بودم درد نداشتم بعدش فقط سری ناتوانگ کرده بود همون شب بلند شدم راه رفتم بدون کمک اصلا درد نداشت اولین راه رفتن برام تا صبحم خودم از بچم نگداری کردم همون روزیم ک زایمان کردم شیر دهیو شروع کردم بدن با بدن فرق داره طبیعیم بعضیا میگن فوری سرپا شدیم بعضیا تا مدتها داغونن ولی بازم میگم هرکدوم مزایا و معایب خودشو داره من مجبور به سزارین شدم لگنم جا نداشت

من که تو سز یک ماه رو تخت بودم
ولی از بعد دو هفته‌ش میتونستم راه برم

هر دوش مزایا و معایب خاص خودشو داره در نهایت من به همه میگم با دونوع زایمان کامل اشنا باشید مطالعه کنید آماده باشید تا ببینید تقدیر چی میخواد براتون

خاهر باید ببینی خوش زا هستی یا نه.
من تا ۱۰ روز سردرد خری داشتم
درد بخیه هم داری
خودت باید بری دستشویی و هرروزم بری جای بخیه رو بشوری و خشک کنی اینا ازت برمیاد ولی غذا پختن و ... نه

من عروس داییم سزارین کرد ولی چون تپل بود خودش شکمش چربی داشت خیلی بعدش اذیت شد .ولی جاریش باز لاغر بود میگفت من زیاد اذیت نشدم زود خوب شدم

من ک یکی از فامیلام سزارین انجام داده میگ از فرداش نشستم ب بچم شیر دادم براش خیلی راحت بود

منم دو بچه طبیعی زایمان کردم واون بچم انشالله که هم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری