عزیزم سونو شکمی دادی یا واژینال و اینکه چند هفته بودی
بتات چندبود سونو دادی؟
ساک تشکیل شده ولی جنین و قلب نه چون زوده من ۷ هفته رفتم قلب تشکیل شده بود البته تا ۸ هفته هم جا داره
خیلی زود رفتی خداروشکر ساک ک حمل کننده جنین هس تشکیل شده من ۷هفته ۶روز رفتم
ساک تشکیل شده ولی کیسه زرده و جنین هنوز ن چون زوده طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.