مامانا میشه سونو منو ببینید

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم سونو شکمی دادی یا واژینال و اینکه چند هفته بودی

بتات چندبود سونو دادی؟

ساک تشکیل شده ولی جنین و قلب نه چون زوده من ۷ هفته رفتم قلب تشکیل شده بود البته تا ۸ هفته هم جا داره

خیلی زود رفتی خداروشکر ساک ک حمل کننده جنین هس تشکیل شده من ۷هفته ۶روز رفتم

ساک تشکیل شده ولی کیسه زرده و جنین هنوز ن چون زوده طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان جوجه🐣💛 مامان جوجه🐣💛 هفته چهاردهم بارداری