سلام بی زحمت سونو منو چک کنید ببینید برا هفته چهارم خوبه ؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم هزینه سونو چقد بود؟

خیلی خیلی زود رفتی سنو صبر کن 4 هفته دیگه یا 3 هفته بری دیگه صدا قلبشم میشنوی

آره عزیزم دو هفته دیگه بری ایشالا هم بچه هست هم ضربان

خوبه خداشکر

سوال های مرتبط

مامان گندم❤️🥺 مامان گندم❤️🥺 هفته یازدهم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی