دوستان سرماخوردم چیکارکنم
برم دکتر یانه

۶ پاسخ

منم سرما خوردم اگه تا شنبه خوب نشدم میرم پیش دکتر خودم
فعلا سوپ خوردم و استراحت و میوه
بند بند استخونام درد می‌کنه کلیه هام تحت فشاره

ن خب

خب. دیگران نمی گیرن

ماسک بزن

من روزای اول نرفتم خیلی بدتر شدم کارم به آنتی بیوتیک رسید گفتن طول کشیدنش خطر بیشتری برای جنین داره. حتما زودتر برو سریع خوب شی

اره حتما برو.داروهای مجاز بهت میدن فقط متخصص عفونی برو نه عمومی

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان zahra😍 مامان zahra😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری