منم سرما خوردم اگه تا شنبه خوب نشدم میرم پیش دکتر خودم
فعلا سوپ خوردم و استراحت و میوه
بند بند استخونام درد میکنه کلیه هام تحت فشاره
ن خب
خب. دیگران نمی گیرن
ماسک بزن
من روزای اول نرفتم خیلی بدتر شدم کارم به آنتی بیوتیک رسید گفتن طول کشیدنش خطر بیشتری برای جنین داره. حتما زودتر برو سریع خوب شی
اره حتما برو.داروهای مجاز بهت میدن فقط متخصص عفونی برو نه عمومی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.