۲ پاسخ

دختره من کلا ارومه ،ولی وقتی بهش شربت مولتی ویتامین یا اهن بدم خیلی پرخاشگر میشه و گریه میکنه

تاب بازی به شدت آرومشون میکنه،شن بازی،رنگ بازی من پسرمو میبرم تو حیاط گواش و قلمو میدم سنگ هارو رنگ میکنه ،تو خونه هم رو سرامیک یا رو کابینت با اب رنگ نقاشی میکنه راحت هم پاک میشه

سوال های مرتبط

مامان نازلی 😇 مامان نازلی 😇 ۲ سالگی