یه قاشق مربا خوری ارد بزنج با نصف لیوان اب جوشیده سرد شده
بذار رو حرارت ملایم تا به غلظت برسه
بعد وقتی از حرارت افتاد بهش شیر مادر یا شیر خشک اضافه من رقیق بشه
اگه واسه اولین بار میخای بهش بدی غلظت یجوری باشه که فقط یکم از شیر غلیظ تر بشه
بعدا میتونی کم کم غریظترش کنی،ولی فعلا رقیق بده
با آب جوشیذه درست کن اگه سفت شد با شیر خودت یا شیر خشک از حرارت بیوفته بعد اضافه کن چون شیر مادر وشیر خشک نباید داغ بشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.