۶ پاسخ

سوهان رو مامانم برای خواهرم گرفت ناخن بچه چون نرمه پوسته روشو فقط سوهان میکرد یه لایه نازک میموند ک باز با ناخونگیر باید میگرفتیم استفاده نشد درکل ناخونگیر راحت تره

من برای هر دوتا بچه هام پوار دستی استفاده کردم سوهان هم اصلا استفاده نکردم

اگه ناخن بچه بلدی بگیری سوهان نگرفتی هم نگرفتی
پوار هم من به شخصه نه دستی استفاده کردم نه برقی اما بعضیا میگن برقی راحت تر از دستیه

پوار بینی خیلییییی خوبه.. ولی سوهان رو منم تا الان که دخترم 2 سالش شده استفاده نکردم چون ناخناشون خیلی نرم وقتی کوچیکن

من پوار داشتم توبچگی کاربرد داشت ولی سوهان اصلا نخریدم من فقط وسایل کاربردی برای بچه اولم خریدم

پوار بینی واجب
سوهان برقی مزخرف ، من خریدم یک بار هم برای بچه نمیشه استفاده اش کرد.

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری