۳ پاسخ

فکر میکنم تا اواخر ۳ ماهگی باشه 🥲معمولا از ۴ ماهگی ی سری علائم کمتر میشه

۳ ماه اول

من باردار نیستم همه ی علائمتو دارم 🥲🥲🥲اصلا حال ندارم بلن شم معدم و شکمم باد کرده همه جام خسته و کوفته 🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط