۸ پاسخ

دکترت کی بوده؟ کدوم بیمارستانه

تا الان چجوری دکتر نداشتی؟؟؟؟

من خودم خیلی دوست دارم کوثر زایمان کنم

شوشتری
بهشتی
کوثر
اردیبهشت خیلی خوبن اینا

بچت مگه چن کیلو هست؟
بیمارستان شیراز خوبه
دنا هم میگن خوبه

بیمارستان زینب خیلی تعریفش شنیدم

مگه پیش دکتر خودت نمیری ؟

میخوام طبیعی بیارم
اما میخوام ی دکتر خوب بالا سرم باشه که بدون بخیه زایمان کنم کمکم کنه

سوال های مرتبط