بیبی لند گرفتم نرفته
واسه من دکتر براون آب رفته توش بیرونم نمیاد
بیبی لند داشتم اینجوری نبود
اره اونت اب میره داخلش
اونت اینجوریه. سه بار گرفتم. فکرمیکردم خراب شده اب میره توش. ولی تازه هم گرفتم همونجوری شد. از دسته بالاش اب میره. بتکونی از همون دستش میاد بیرون ابش
آره برا من میره داخلش بعد که مک میزنم از دسته اش میپاشه بیرون
من اونت گرفتم وقتی میشورم آب میره توش خوشم نمیاد
نه پستونک که راهی نداره آب بره توش
بیبی لند خریدم نرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.