۶ پاسخ

شیرخشکش چیه ؟؟
من ببلاک میدم میخام عوضش کنم

دکترش باید بگه
فک کنم یه کوچولو اضافه وزن داره

خوب نیست عالیه ماشاءالله

عالیه عزیزم پسر من ۶۸بود از ۶۵به بالا نرماله

ماشاءالله عاليه
شير خودتو ميخوره؟
قدش بايد نسبت به بدو تولدش بسنجي

عالیههههه

سوال های مرتبط