خانوما من ۲۰ هفتم اب دور جنین ۲۰ هست کسی مثل من بوده ؟خیلی میترسم

۴ پاسخ

۲۰خوبه .منم ۲۰بود رفتم سونو رشد

عزیزم از کجا فهمیدی کمه آب دور بچه؟

اب دور بچه زیاد باشه کم نباشه😩

قند نداری ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لارا♥️🐣 مامان لارا♥️🐣 هفته بیست‌وششم بارداری