همیشه همینه میان شمال میریزن می پاشن بعد اخرشم میگن خوب نیستن
همه جا آدم خوب و بد هست
انسانیت هست هنوز
شمالی ها مهمون نواز مهربون بی حاشیه هستن
عزیزمچقدر خوب😍
هنوز جا داره عزیزم تا بیشتر متوجه بشید که چقد خون گرم و مهربون و مهمان نوازند خوش بگذره بهتون و خوشحالم که متوجه شدید و با بقیه هم به اشتراک گذاشتید
مامان منم آملیه واقعا مهربونه واسه همه.خوب و بد همه جا هست
بد و خوب همه جا داره،،،واقعا گاهی شمالی ها خیلی نامردن آبروی ما شمالی هارو بردن ،،،اما از ۱۰۰۰ تا یه بد داره تو شمال ،اصولا همشون مهمون نواز هستن قلبشون مهربونه،،
آدم های خوب زیادن خدا برکت و عوض میده بهش
کاش عکس میگرفتی میذاشتی دلمون باز میشد
🥰🥰😍😘😘😘😘😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.